6 Haziran 2012 Çarşamba

insanlar akıllanmış olmalı, artık kimse bize kazık atamaz ,,,

Eskiden olsa gazetedeki ya da televizyondaki reklamları gördüğümüzde hemen inanır ürünü alıp kullanırdık, eğer ürün sağlam ve istediğimiz gibi çıktıysa - ki bu az olur - o gazeteye veya reklamın gösterildiği kanala bir sempatimiz olabilirdi.Bunun tersi bir durum yaşandığında, yani ürün bozuk ve istediğimiz gibi çıkmadığında ise bu bana nasıl yapılır lan, deyip boşa verdiğimiz paranın acısını, o ürünü kötüleyecek bir yığın edebiyatla anlatabildiğimiz kadar geniş bir kitleye anlatmaya çalışırdık. Ama işler tam da bu noktadan sonra farklı bir hal alıyor; dedik ya eskiden olsa kimse  sesini kolay kolay duyuramazdı, fakat artık markalar internetin gücünü farkettikleri için televizyon kadar internete de reklam vermeye başladılar, bu sefer 
bize kazık atmak istemeyeceklerdir çünkü ben insanların artık akıllandığını 
varsayarak haklarını ve eleştirilerini internet ortamında rahatça yapabileceklerini 
biliyorum. Bunu bilen marka sahipleri eğer eski düzene devam edeceklerse de kendileri bilir, beni üzerindeki yazıyla 1 defaya mahsus kandırmış olan bir markaya 2 ayrı koldan saldırabilirim,
1-aynı ürünü kendim almadığım gibi arkadaşlarıma da tavsiye etmem
2-yaşadığım bu durumu internette hangi forumlarda anlatacağım, ya da facebookta benimle aynı durumu yaşamış bir grup açıp kaç milyon kişi bulacağım da cabası olur
*örnekler artırılabilir ve sizler de hangi markadan dolayı yanılgıya düştüğünüzü ve başınızdan geçen olayı anlatıp, haklarımızı aramak konusunda neler yapabileceğimizi yazabilirsiniz ,,,
bana soracak olursanız o markanın sattığı ürün içerisinden eksilttiği maddeyle kazandığı paraya değmeyeceğini onlara gösterebiliriz,,,
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DER Kİ ; TÜRK MİLLETİ ZEKİDİR, TÜRK MİLLETİ AKILLIDIR
saygılarımla ,,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder